جستجو

حتی ایام تعطیل - ۸:۳۰ صبح الی۱۶:۳۰

فهرست مطالب

مزایا و معایب کلاس آنلاین

آیا آموزش آنلاین شبکه به درد میخوره یا نه؟ و در رابطه با فواید و مزایای اون میخایم صحبت کنیم.

مزایاش

  • دانش پژوهان هر لحظه که بخوان میتونن وارد کلاس بش و فیلم دوره رو بگیرن و بارها و بارها ازش استفاده بکنن.
  • اینکه دوره پشتیبانی داره و هر زمانی که کلاس تموم بشه بسته به دوره ۳ ماه ۱۸ ماه بعد پیشتیبانی داره.
  • حضورتون چندثانیه قبل از شروع کلاس و فقط تا چند ثانیه بعد کلاس الزامیه و معلومه که چقدر زمان صرفه جویی میشه و نیاز نیست علاقمندان برای شرکت در کلاس بهترین مدرسها برن یه شهر دیگه.
  • ارائه کلیه آموزشها بصورت فیلم قابل دانلود.
  • قیمت کلاسام کمتره چون برگزار کننده هزینه هاش کمتر میشه. مثلا پول برق و نگهدار سیستم نداره.

عیبش

عیب کلاس آنلاین اینه که بعضیا خودشون رو محدود کردن. میشه گفت یه باور ذهنی هست که حتما باید به صورت حضوری فیس تو فیس استاد بشینن  و حضوری یاد بگیرن… خب حالا ما در واقع نفی نمیکنیم این قضیه رو، چون بعضی وقت ها کلاس حضوری میتونه اثر بهتری داشته باشه.

بلاخره شما نشستی جلو یه نفر و داری مطلب رو به صورت حضوری دریافت میکنی اما میشه گفت حالا اگه خیلیا به این قضیه باور داشتن ولی تو این قضیه کرونا به خیلی از همین دوستان هم ثابت شد که به اجبار مجبور شدن خیلی چیزارو به صورت از راه دور یاد بگیرن…ما سال ها بود که دانشگاه مجازی و رشته های مجازی رو داشتیم ولی خیلیا بهش اعتقادی نداشتن در همین شیوع ویروس کرونا دیدید که حتی در واقع قوی ترین و مهمترین رشته های بهترین دانشگاه ها هم به صورت ریموت برگزار شد حتی چه بسا یه فرصت هایی هم ایجاد شد که خیلیا تونستن از دانشگاه هایی مدرک بگیرن که هرگز اجازه نمیداد به صورت ریموت و از راه دور در واقع امتحاناشونو برگزار کنن و این خیلی خوب شد برای کشورایی که تو بحث تحریم و اینجور چیزا بودن.

خلاصه آموزش آنلاین و آموزش مجازی بحث های بسیار بسیار مهمیه که هرچقدرم بریم جلوتر می بینیم که انسان امروز وقت حضور در کلاس های حضوری رو نداره و حوصله و فرصت کمتری رو برای اینجور کارها خواهد داشت و آموزش از راه دور قطعا بسیار بسیار مهمتر خواهد شد و هر کسی هم بهش بی توجهی بکنه قطعا از قافله پیشرفت جا میمونه.

چطور وقتی به صورت آنلاین یا مجازی یه درسی رو دنبال میکنیم یه سری هزینه ها رو کاهش میدیم؟

معمولا هزینه های در واقع دروس آنلاین و ترم های آنلاین نسبت به هزینه های درس های حضوری و ترم های حضوری و کلاس های حضوری کمتره به دلیل اینکه اون سربارهای کلاس های حضوری وجود نداره مثه هزینه های برق انرژی و میز و صندلی و مکان و اجاره و اینجور چیزا وجود نداره برای همین اون درس ها میتونه با هزینه کمتری برگزار بشه.

چرا من باید در کلاس مجازی و آنلاین شرکت بکنم؟

شما در هر شهری که زندگی می کنید تازه اگر در شهری باشید که آموزشگاه های خوب وجود داشته باشه و بخوای حضور پیدا کنی در یکی آموزشگاه در بهترین شرایط برای رفت و آمد شما یک ساعت الی چند ساعت شما زمان لازم داری تا بری کلاس و برگردی.

تازه اگر در شهرهایی که آموزشگاههای خوب دارن و نباشی و بخوای که در واقع یه سفر برون شهری هم انجام بدی و به یه شهر دیگه ای بری و یه درسی رو بخونین و برگردین به شهر خودتون موضوع از این هم پیچیده تر میشه و شما هزینه های وقتی بسیار بسیار زیادی رو متحمل خواهید شد و چه بسا که باعث خستگی و از بین رفتن انگیزتون بشه و وسط راه ولش کنین یا مسیر زندگیتون عوض بشه. همه این مشکلات وجود داره!در صورتی که در کلاس آنلاین شما حضورتون چندثانیه قبل از شروع کلاس و فقط تا چند ثانیه بعد کلاس الزامیه.

معمولا اگه دقت کرده باشین کلاس های حضوری اجازه ضبط محتوای کلاس رو بهتون نمیدن یا اگه هم صاحب آموزشگاه همچین اجازه ای بده، حتی اگه شما کلاس رو ضبط هم بکنین و ببینید، مطالب چون روی تابلو نوشته میشه خیلی اون محتوا کاربردی نیس بخصوص روی درس های عملی.

شما در کلاس های حضوری صرفا صوت رو ضبط میکنین که خیلی قابل استفاده نیست و اکثرا شکایتی مبنی بر این قضیه داریم از دانشجوها که چیکار کنیم بهتر ضبط کنیم و معمولا راه حلی هم نداریم مگر این که شما دوربین های فیلمبرداری خیلی گرون رو بخرین و وسط کلاس نصب بکنین و بخای ضبط کنی که اونوقت باز دسکتاپ نداری! خلاصه نه مطلبو می فهمی نه میتونی درست ضبطش کنی.

اما وقتی یه کلاس به صورت مجازی برگزار میشه حتی اگه یه درس عملی باشه دیگه پیشبینی های لازم توسط اون آموزشگاه یا استاد انجام میشه و هرچی لازمه روی کامپیوتر و یا در کارگاهی که قراره فیلمبرداری بشه فراهم میشه پس محتوایی که شما خواهید داشت یه فیلم با کیفیت و از کل موضعات کلاسه و کاربردیه و دانشجو واقعا میتونه از این مطالب استفاده کنه.

شما در واقع در بحث آموزش مجازی و آنلاین تفاوتی که با کلاس حضوری داره اینه که بهرحال شما آینده رو نمیتونین پیش بینی کنین شما به هر دلیلی نتونین همه جلسات رو حضور پیدا کنین و همین میتونه روی مطالب  و کل یادگیریتون اثر بگذاره. چون در کلاس های آنلاین معمولا به این صورت هست که کل محتوای ترم در اختیار شما قرار میگیره و اگه شما این هفته وقت نکردی و یا حالا مشکلی پیش اومد و شما نتونستی یکی دوهفته بخونی و کار کنی بعدا همه محتوا هست و شما میتونین بدون هیچ استرسی به محتوا دسترسی پیدا کنین البته نباید اینو موضوع رو هم تبدیل به عیبش بکنین براخودتون و باعث بشه تبدیل بشین به یه آدمی که میگی خب این همیشه هست و به تعویق بندازین و باعث بشه که خوندن اون درسا اینقدر به تعویق بیفته که دیگه انگیزه لازم رو از دست بدین. برای همینه که مدیرشبکه دات کام برای دوره هاش کارشناس پشتیبان آموزش داره تا شما را در مسیرتون از خوب به عالی راهنمایی کنه.

سفرت از خوب به عالی به سلامت…

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
20220

دریافت رایگان چک لیست امنیت شبکه

ما هرگز هرزنامه تولید نمیکنیم

20221