جستجو

حتی ایام تعطیل - ۸:۳۰ صبح الی۱۶:۳۰

فهرست مطالب

آیا گرفتن مدارک بین المللی شبکه الزامیست؟

آیا گرفتن مدارک بین المللی برای کار کردن در داخل کشور الزامیه؟

حقیقتا جواب دادن به این سوال کار سختیه من خودم مدارک بین المللی رو دارم، بعضی وقت ها ازش استفاده های خیلی خیلی مفیدی کردم و راه صد ساله را یک شبه طی کردم و بعضی وقت ها هم یه گوشه بوده و خاک خورده و هیچ استفاده ای ازش نشده.
مناقصاتی بوده که داشتن این مدارک بین المللی باعث شده که ما امتیاز بیشتری نسبت به بقیه شرکت کنندگان داشته باشیم، اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید اینه که این مدارک آمریکایی هستند پس اگر که شما بخواهید یک کار دولتی داشته باشید(کارمند بخش دولتی) در واقعیت این مدارک هیچ تاثیری در استخدام شما نداره ولی در بخش خصوصی میتونه باعث امتیاز شما باشه.

پس اگر شما می خواهید در آینده کارمند بخش دولتی باشید این مدارک بین المللی فقط می تونه به عنوان امتیازی در کنار مدارک دانشگاهی شما باشه و سازمان‌های دولتی ایرانی به مدارک دانشگاهی شما استناد می‌کنند.

پس اگر برنامه شما برای آینده اینه که در بخش دولتی کار کنید بدونید که این مدارک خیلی کار خاصی در زمان استخدام برای شما نمیتونه انجام بده ولی اگر که در بخش خصوصی بخواهید پیشرفت بکنید، حتی اگر که به آگهی های استخدام رجوع بکنید به وضوح شاهد تقاضای مدارک بین المللی شبکه در زمینه های مختلف خواهد بود. در شرکت خود من کسانی که مدارک بین المللی رو دارند در بخش سنجش تخصص در اولویت استخدام هستند، چون قبلا در امتحانات از طرف یک مرجع معتبر تایید شدن.

آیا مدارک بین المللی برای مهاجرت مزیتی دارند؟

۱۰۰% اگر شما بخواهید مثلاً برای کشوری مثل استرالیا در رسته شغلی آی تی اپلای کنید، اول از همه، از شما مدرک میخوان. البته که حتماً از شما تست های بعدی هم گرفته میشه تا اینکه مهارت شما رو بسنجند ولی برای شروع حتماً و حتماً از شما مدرک میخوان پس اگر در برنامه ریزی آینده شما مهاجرت و داشتن شغل در زمینه شبکه در کشورهای دیگه قرار داره از همین حالا به فکر گرفتن مدارک بین المللی باشید.

آیا می توان مدارک بین المللی را با پول خرید؟

متاسفانه بعضی از شرکت‌ها هستند که ممکنه به شما پیشنهاد بدهند که در قبال گرفتن پول بسیار بیشتری شخصی را سر جلسه امتحان حاضر کنند که به جای شما امتحان بده و در نهایت شما مدرک بگیرید تا پروسه مهاجرت شما سریعتر انجام بشه ولی من اصلاً مدل پولی رو بهتون توصیه نمی کنم چون که اگر شما قراره که مهاجرت بکنید فقط صرف داشتن مدرک کافی نیست و هر کسی که هر شرکتی که اون طرف بخواد شما را استخدام بکنه حتماً از شما تست های تخصصی و مهارتی میگیره. چون این مسئله موضوع مهمی هست برات یه فایل صوتی گذاشتم حتماً و حتماً و حتماً اونو همین الان گوش بده.

آیا در ایران میتونیم امتحانات بین المللی شبکه و امنیت شبکه رو شرکت کنیم یا نه؟

برای گرفتن مدارک بین المللی به صورت عمده تعدادی شرکت هستند که از دوتاشون از همه مهمتر هستند. نکته ی اصلی که باید بدونید اینه که هرکسی هر مدرک بین المللی رو از طریق این سامانه ها میتونه بگیره، مثلا می خواهید مدرک بین المللی فلان رشته روانشناسی رو بگیرید، پس می توانید از طریق این سایت ها ثبت نام کنید ، بعد ساعت و روز مورد نظر براتون تعیین میشه و از هر کجای دنیا که باشید میتوانید از طریق این سایت ها در آزمون های بین المللی شرکت کنید و مدارک معتبر بین المللی خودتان را دریافت کنید.
درسته که ایران تحریمه ولی مسئله مهم اینه که خود شخص ایرانی برای امتحان دادن تحریم نیست و این اشتباهیه که اکثراً می‌کنن. پس شما به عنوان یک ایرانی میتونید در امتحان شرکت کنید ولی خود ایران زیرساخت و اون استانداردهای تست سنتر که مدنظر این کمپانی هاست برای دادن مدارک بین المللی توی خودش نداره و ایران به عنوان یک تست سنتر برای لوکیشن برگزاری امتحانات قابل قبول نمی کند.

راه حل مشکل تحریم ایران برای امتحان دادن چیه؟

دو راه حل وجود داره. راه اول اینکه شما یک سفره چند روزه و یا حتی یک روزه به یکی از کشورهای اطراف داشته باشید و از اونجا امتحان بین المللی خودتون رو پاس بکنید و مدرک بگیرید و راه حل دوم اینکه بعضی از شرکت ها در داخل ایران هستند که با یک سری ترفند ها مثل زدن ریموت به سرور های تست سنتر های موجود در کشورهای دیگر مثل ترکیه دوبی کشورهای دیگه برای شما سامانه آزمون را بارگذاری می‌کنند و شما میتونید در آزمون بین المللی شرکت کنید و مدرک بگیرید. اگر مشکل خروج از کشور ندارید، راه حل اول به صرفه تره.

آیا مدرکی که ما از داخل ایران می گیریم معتبره؟

ببینید وقتی که شما مثلا امتحان های مایکروسافت را میدید برای شما در خود به وب سایت اصلی مایکروسافت یوزرنیم پسورد ساخته میشه. شما یک MCP ID می‌گیرید که این MCP ID از طریق وب سایت اصلی مایکروسافت قابل استعلام کردنه. پس این داستان که ممکنه شما بعد از دادن امتحان کلاهبرداری صورت بگیره و اطلاعات شما به سرورهای اصلی منتقل نشه و به شما مدرک جعلی بدن با دستورالعملی که مایکروسافت داره و MCP ID دور از ذهنه و شما به راحتی میتونید وضعیت امتحان تون رو از وبسایت اصلی برگزار کننده پیگیری کنید.
شما حتی می تونید از مدرکتون یک خروجی بگیرید و با یوزرنیم و پسوردی که به شما میدن میتونید اون رو در اختیار افراد دیگه قرار بدید.

خلاصه اینکه نام شما به صورت رسمی در وب سایت مایکروسافت به عنوان شخصی که امتحان بین المللی رو  پاس کرده ثبت میشه و مایکروسافت رسما شما رو تایید می کنه.

تست سنتر چه کشوری معتبرتره؟

شایعاتی هست که مثلاً شخصی که توی هند امتحان داده باشه اعتبار مدرکش از اونی که توی دبی امتحان داده باشه کمتره. واقعیت اینه که فرقی نمیکنه که شما کجا امتحان داده باشید و همه کسانی که امتحان می دهند اسمشون در یک جا ذخیره میشه و نمره شماست که تعیین کننده است و نه کشوری که از تست سنتر اون امتحان میدید.
این شایعات فقط ترفند هایی که بعضی از آموزشگاه‌های نامعتبر ازش استفاده می کنند تا شما را مجبور کنند که در آموزشگاه آنها امتحان بدهید.

سفرت از خوب به عالی به سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
20220

دریافت رایگان چک لیست امنیت شبکه

ما هرگز هرزنامه تولید نمیکنیم

20221