جستجو

حتی ایام تعطیل - ۸:۳۰ صبح الی۱۶:۳۰

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی مدیرشبکه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت مدیرشبکه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری مدیرشبکه و سایر خدمات ارائه شده توسط مدیرشبکه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مدیرشبکه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مدیرشبکه از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مدیرشبکه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مدیرشبکه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مدیرشبکه اقدام کند.


کاربر هنگام استفاده از سایت، تمام شرایط و قوانین و یادداشت‌های نوشته شده یا ارجاع داده شده در اینجا (شرایط استفاده) و همچنین هر توافق‌نامه دیگر بین مدیرشبکه و کاربر را می‌پذیرد. به علاوه هنگام استفاده از خدمات یا ابزارهای خاص ارایه شده در سایت، کاربر شرایط و قوانین ویژه آن خدمات یا ابزار را -که به صورت جداگانه برای آن قید شده باشد می‌پذیرد.

مدیرشبکه در هر زمانی حق تغییر یا حذف و اضافه هر کدام از بندها را بدون نیاز به اطلاع‌رسانی به کاربر، برای خود محفوظ می‌داند. کاربر تأیید می‌کند که مسئولیت مطالعه و آگاهی مداوم از مفاد این توافقنامه به عهده کاربر است.

شرح و شرایط خدمات

ما خدمات متنوعی را در مدیرشبکه ارایه می‌دهیم، این خدمات ممکن است مستقیم توسط کاربر استفاده شود، یا کاربر از اطلاعاتی که به او می‌دهیم، برای کسب درآمد استفاده کند. کاربر تمام این خدمات و اطلاعات را با هزینه شخصی خودش استفاده می‌کند و مسئولیت تهیه تمام تجهیزات و امکانات لازم برای استفاده از خدمات سایت شامل کامپیوتر و ابزارهای دسترسی به اینترنت و هزینه مصرف اینترنت و تمامی هزینه‌های مرتبط با این موارد به عهده کاربر است.

مدیرشبکه اختیار این را دارد که در هر زمانی، تمام یا بخشی از خدمات خود را تعطیل کند و مسئولیتی بابت اطلاع‌رسانی و هشدار قبلی به کاربر نخواهد داشت.

همچنین مدیرشبکه هیچ مسئولیتی در برابر کاربر یا مسائل حقوقی‌اش با شخص ثالث ندارد. هر محصول یا خدمات جدیدی که از این پس در مدیرشبکه ارایه شود، شامل شرایط این بند خواهد بود.

اطلاعات ثبت‌نام و حریم خصوصی کاربر

برای دسترسی به برخی خدمات یا محتویات مدیرشبکه ، کاربر نیاز دارد که یک اکانت داشته باشد. این اکانت از طریق ورود اطلاعات درست در فرم ثبت‌نام مدیرشبکه ساخته می‌شود. با ثبت‌نام در مدیرشبکه، شما تأیید می‌کنید که اطلاعات شما درست و دقیق هستند و هر تغییری در اطلاعات ثبت‌نامی کاربر به عهده خودش است.

جزئیات، موارد و شرایط استفاده از اطلاعاتی که از شما در سایت نگهداری می‌شود، در «سیایت حریم خصوصی» ذکر شده است.

استفاده و کار در مدیرشبکه دات کام

استفاده کاربر از مدیرشبکه دات کام مقید به تمام قوانین و مقررات قابل اجرا خواهد بود. شما مسئول هر گونه ارتباطات خود از طریق مدیرشبکه هستید.

با ارسال اطلاعات (اعم از نرم‌افزار، متن، تصویر، ویدئو و صوت) از طریق هر امکان ارتباطی سایت، مانند چت آنلاین، فرم‌های تماس و درخواست خدمات، ایمیل، تلفن و فکس، کامنت در ذیل مطالب مدیرشبکه ، گروه خبری یا تالار گفتگو، سورس ها یا کتابخانه نرم‌افزاری ارایه شده در مدیرشبکه، شما متعهد می‌شوید که موارد زیر را آپلود یا پست یا بازنشر در شبکه‌های اجتماعی نکنید:

۱- محتوای غیرقانونی، تهدیدکننده، سؤ استفاده، آزار و اذیت، نفرت‌پراکنی، تهمت و افترا، نقض حریم خصوصی، دروغ، فریب، جعلی، تهاجمی، جنجالی، ، فحاشی و محتوای مستهجن

۲- توهین، تضعیف، ارعاب، تمسخر و آزار گروهی از انسان‌ها که دارای نژاد و قومیت خاص، گرایش مذهبی، سیاسی، جنسیت یا گرایش جنسی خاص یا معلولیت باشند

۳- نقص حق ثبت اختراع، نشان تجاری، اسرار تجاری و صنعتی و نظامی و امنیتی، کپی‌رایت، حق تبلیغات و هر حق قانونی اختصاصی اشخاص حقیق و حقوقی ثالث

۴- جا زدن خود به جای ادمین[ها] و گردانندگان سایت

۵- کامنت‌های خنثی یا تبلیغاتی ذیل مطالب نوشته شده در سایت. مثلا در صورت نوشتن کامنت «خیلی مطلب خوبی بود» با ثبت آدرس سایت در مشخصات کاربر، اسپم و مسدود خواهند شد

کاربر نباید از اکانت خود برای نفوذ به اکانت دیگر یا دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های دیگر استفاده کند. تمام صفحات و بخش‌های مدیرشبکه برای شما یا هر کاربر ثبت‌نامی دیگر در دسترس نخواهد بود. شما حق مداخله برای استفاده دیگران از سایت را ندارید. کاربری که سیستم قوانین مدیرشبکه را نقض کند، از طرف مدیرشبکه دات کام مورد پیگرد قانونی و کیفری خواهد بود.

کاربر می‌پذیرید در صورت نقض قوانین، عضویت یا حتی همکاری در فروش او با سایت مدیرشبکه ، در هر زمانی بدون هشدار قبلی، مسدود شود.

سایت‌ها و اطلاعات متعلق به شخص ثالث

در مطالب یا خدمات مدیرشبکه ، ممکن است لینک به سایت‌های اینترنتی دیگر یا ارجاع به اطلاعات، اسناد، نرم‌افزارها و خدمات ارایه شده توسط سایت‌‎/شخص ثالث باشد. این سایت‌ها ممکن است حاوی اطلاعات یا ابزارهایی باشند که از نظر کاربر یا هر شخص دیگری، نامناسب است. سایت‌های دیگر که به آن‌ها اشاره می‌کنیم، تحت کنترل ما نیستند و ما مسئولیتی در قبال، دقت، کپی‌رایت، قانونی بودن، یا هر جنبه دیگر آن سایت‌ها نداریم.

همچنین ما مسئول خطاها یا اشکالات یا خسارات ناشی خدمات و محصولات سایت‌های دیگر نیستیم.

صرف ِ بودن یک لینک به سایت ثالث در مدیرشبکه ما به معنی تأیید یا شراکت با آن‌ها و همچنین هیچ گونه گارانتی صریح یا ضمنی از طرف آن‌ها یا ما نیست و فقط برای اطلاع‌رسانی است.

نمایندگی

مدیرشبکه در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش(آنلاین یا آفلاین) ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دامنه www.modirshabakeh.com پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق فرم تماس به مدیرشبکه اطلاع دهید.

محتوا

© کلیه محتویات سایت مدیرشبکه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت مدیرشبکه تعلق دارد.
استفاده از مطالب با ارائه منبع و لینک ارجاع باعث افتخار و خرسندی تیم تولید محتوای مدیرشبکه دات کام می باشد.

قوانین حقوقی و قضایی

کلیه خدمات، محتویات و محصولات عرضه شده در مدیرشبکه دات کام، تابع قوانین اجرایی دولت رسمی و قانونی حاکم بر ایران است.


ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
20220

دریافت رایگان چک لیست امنیت شبکه

ما هرگز هرزنامه تولید نمیکنیم

20221