جستجو

حتی ایام تعطیل - ۸:۳۰ صبح الی۱۶:۳۰

فهرست مطالب

دانشگاه برم یا نه؟

  • من رشته شبکه و امنیت را خیلی دوست دارم و علاقه مندم که در این رشته پیشرفت کنم و برم دانشگاه بعد این رشته را در کنارش بخونم یا صبر کنم بعد از فارغ التحصیلی شروع کنم دانشگاه برم یا نه؟
  • من الان ترم دوم رشته هستم که به این خیلی علاقه ندارم به نظرتون چیه که دانشگاه ول کنم و دوره های بین المللی شبکه و امنیت شبکه رو دنبال کنم؟


من این سوال رو با یک سوال دیگه پاسخ میدم اصلا چه نیازی که شما بین این دو تا یکی رو انتخاب کنید؟


اگر به رشته ای که توی دانشگاه می خونی ذره علاقه داری حتما اونو ادامه بده و اونو به پایان برسون. من بارها و بارها گفتم که ما تنها کسانی نبودیم که در کنار درس های دانشگاهی مون تونستیم رشته شبکه و امنیت رو هم دنبال کنیم.
در طول زندگی شما مگه دانشگاه و درس های دانشگاهی قراره چقدر از زمان عمر شما رو بگیره؟

مقطعش هم خیلی مهم نیست لیسانس فوق لیسانس دکترا و یا حتی اگر برای کنکور میخونی واقعا مگه چقدر از عمرتونو پروسه دانشگاه رفتن میگیره؟

جوابتون هر چی که هست، مطمئن باشید توانایی‌های شما به عنوان یک انسان بسیار فراتر از اونیه که شما بخواهید خودتون رو محدود بکنید که دانشگاه را انتخاب کنم یا نکنم.
مسئله دانشگاه رفتن یا نرفتن از دسته سوالاتی نیست که شما بخواهید از کسی بپرسید و اگر هم شخصی مشخصاً به شما جواب آره یا نه میده داره کار بسیار اشتباهی انجام میده، چون این یک موضوع کاملا شخصیه و خودتون باید تصمیم بگیرید، ولی به این نکته هم توجه داشته باشید که صرف اینکه الان سه ترم از دانشگاه رو خوندم و حیفه، این اصلاً دلیل مناسبی برای ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی نیست. منظورم اینه که باید به عمق و افکار و شخصیتتون رجوع کنید و ببینید که آیا واقعاً به رشته تحصیلیتون در دانشگاه علاقه مند هستید یا نه.

آیا همزمان با دانشگاه میتونم در دوره های شبکه و امنیت شبکه شرکت کنم و موفق بشم؟

بله، شک نکنید. حتما همینطوره. من و بسیاری از افراد دیگه مثل من در کنار درس های دانشگاهمون شبکه و امنیت شبکه رو خوندیم و تجربه کردیم. شاید برات جلب باشه که بدونی من در دانشگاه مهندسی الکترونیک خوندم، چون الکترونیک همیشه جزء علایق شخصیم بوده و هنوزم هست.

اگه دانشگاه نرم،آیا این رشته برای داشتن یک شغل و درآمد خوب ، آینده داره؟

تمام افرادی که مثل من هستند، پرسنل من ، همکاران عزیزی که با آن‌ها در رابطه کاری هستم، تمام خرج و مخارج شرکت هامون، همه ما از طریق همین رشته امرار معاش می کنیم. کما اینکه مدارک بین المللی رشته شبکه و امنیت رو در بسیاری از کشورها، بیشتر از مدرک دانشگاهی معمول در کشورمون قبول دارند و ارزشمندتر هم است.
اگر بخواهیم این موضوع دانشگاه برم یا نه رو جمع بندی بکنیم، رفتن یا نرفتن به دانشگاه کاملاً و کاملاً و کاملاً یک مسئله شخصیه و تصمیم گیری در موردش فقط و فقط و فقط به عهده خود شماست، چون هیچکس بیشتر از شما در مورد توانایی ها و علایقتون اطلاعات نداره.

سفرت از خوب به عالی به سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
20220

دریافت رایگان چک لیست امنیت شبکه

ما هرگز هرزنامه تولید نمیکنیم

20221